Monday, June 1, 2009

Tahniah Visage.

Di satu pagi Ahad ketika sedang membaca akhbar Pancaindera, aku terbaca yang pengarah dari Malaysia berjaya membawa filemnya ke Festival Filem Cannes ke 62. Tahniah! Walaupun tak menang apa2, tapi kalau dapat masuk tu kira hebat lah jugak kan? ikuti perbualan antara aku dan abang aku ni.
Aku: Fuhyo..giler ah. pengarah Malaysia dapat masuk Cannes!
Abang aku: Siapa?
Aku: Takkan Razak Mohaideen kott....nama dia Tsai Ming Liang.
Abang aku: Oh cina? Cerita apa?
Aku: Nana Tanjung. Hahaha..taklah, tajuk dia Visage.
haha~ perbualan yang provokatif macam festival filem Cannes jugak. lalala~

2 bintang:

Anonymous said...

sempat ko satira kan prof kesayangan aku tu.
=P

MeGa said...

tingat wajah abg ko..
=p