Photobucket

Wednesday, June 23, 2010

aihh. tangan gatal la.

ok. sila tengok The A-Team. kalau tayangan dah abes, sila beli DVD dia. haha

Karate Kid?

oklah, dorang nak remake the old movie. but there were no 'karate' at all. Plus, lokasi/latar tempat pun dah salah from the beginning. in China, mana ada karate! Karate is a Japanese word, people! So better tukar to Kung Fu Kid la. Aku rasa ramai orang setuju dengan pendapat aku ni. Tapi kalau diorang tukar to Kung Fu Kid, mana pulak impak dia as a remake film kan?

*sigh*

One more thing eh, member aku yang sama-sama pergi nonton cte nih dengan aku cukup bengang. Apsal asyik omputeh je yang menang?? Asal tak bagi budak cina jahat tu yang menang? Hmmph! hahaha.

Biasalah tu..omputeh kalau dah buat movie.

ok tu je review simple dan melulu dari aku. sila tengok The A-Team kerana mula2 aku sangat skeptikal dengan movie ni. Aku serius tak suka war+tembak2 movie. tapi The A-Team ni seimbang! Action+jokes dalam skala yang seimbang dan relaxing. Memang legend la diorang berempat tu. btw, The A-Team ni pun remake jugak. remake dari tv series. tapi brilliant je?

3 stars to Karate Kid, 4 stars to The A-Team. :)

***kudos to every character in The A-Team. especially Captain Murdock.

1 bintang:

Cik-MeGa said...

aku tengok A-Team dua kali!
*u shud watch war-perang2 more. its good to see how big the propaganda is! =p

yela, aku baru pasan karate comes from japan. buta sejarah betul!