Photobucket

Tuesday, April 29, 2008

Ari khamis tu aku nyer la teruje nk g tgk filem congkak dgn amoi, am n yan, kononnyer nk enjoy la, lepas ktorg berhempas pulas mmbace buku tuk exam pn. Lina... (bukan aku leh jwb pun) Pas abis aje aku tgk, aku jd bengan beb, cz tak capai standart aku nk, So dgr la luahan ati aku yg x seberape...

Mulanyer mase nk beli tiket tu.. Igt msti ade something new dlm filem ni, but is nothing... Storyline yg sgt lemah, even ni filem seram ke2 arahan ahmd idham... makne yer die tak belajar dari kesilapan mase die wat jgn pandg belakang... congkak ni sekadar memeriahkn filem melayu... Peliknyer! nama filem ni congkak, tp xde langsung kaitan yg kuat antara congkak, hantu dan segala manusia dlm citer ni...

Aku bosan la tgk hantu2 yg sgt buruk, tp leh berkwn dgn budk... ko tak pelik ke! psiko la ckt mane ade bdk leh main dgn org tua yg sgt buruk, even kene rasuk pun... yg aku tak leh blah tu bomoh die ade kuase dragon ball, aku igt drgon bll dah kuar (hehehe). byk sgt klise dlm citer ni, asik2 hantu dia nk main pili air n pintu aje (bosan)...

Ape2 pun taniah la, cz element seram tu masih ade tp... perbaiki lg dr sudut penceritaan, unsur2 berlebih2an tu xpayah kot... klu byk sgt kuase nanti hantu la takut dgn kite... tlg la bljr mcm mane nk wat ending citer ni supaya org x rase jelik... itu aje.. adik nyer limo ringgit...!

1 bintang:

Rye said...

ahahaha

last skali tu best.

adik punya limo ringgit..

toi toi..stuju2...

tp kok yer pun taruk la tajuk...

congkak ke...cangkuk ke...


hhuhu