Photobucket

Tuesday, April 29, 2008

Sori klu lari tjk ckt, just nk ckp kat kwn2 penulisan artistik sem akhir (6), thn 2008... aku syg kat korg, jgn lupe segala kenangan yg dikongsikn bersama... tak kira pahit atau manis... tu kan asam garam kehidupan, jgn jadikan itu sbgi benci dan dendam... kerana ia akan merosakkn hati... jdkn ia sebagai pengajaran yg mengajar kita menjadi lebih matang... igtlah pada satu perinsip kawan yg sejati, adlh kwn yg sgp menerima kelemahan dan kelebihan kt dgn seadanya...

Ingatlah puncak senang tiasa menjadi saksi jatuh dan bangkit kite sbgi seorg pelajar, sahabat dan individu yg masih tercari2 dimana arah tujuan kite... Dan jdkn rakan2 kite disini sbgi kenangan yg terindah yg pernah diciptakan, semoga kebahagian dan persahabatan kite terjalin hingga ke akhir hayat. utk rkn2 yg t'istimewa ini saja yg mampu ku ungkapkn segala memori kite d sini...

Dengan tanganmu aku menyentuh,
Dengan kakimu aku berjalan,
Dengan mata mu ku memandang...
Dengan telingamu aku mendengar,
Dengan lidahmu aku berbicara,
Dengan hatimu aku merasakan...

0 bintang: