Friday, May 2, 2008

--berpisah dengan harapan akan bertemu kembali--


SALAM...
erm....ade satu perasaan la dlm ht ni. perasaan nk lepaskn semua kawan2 tp terlalu syg! kenapa nk lepaskn? kerana sudah tiba masa yg dipggil perpisahan. kt semua dah grad da kawan2. nampak mcm xde sedih ape tp dlm ht ni mcm remuk redam. mne nk cri didi, paly, alip & am (ni je kan dak laki kls ct112?) lps ni?
mne plak nk cri salina yg garang, yan yg baekk, sopi yg lucah & ika yg terer bab jd ajk makanan lps ni?? adoih. aku akan kehilangan 41 orang yg aku jumpe ari2. tu belom kire dak ct111?? nk gado gan sape pas ni klu x jumpe dak 111? alahai....jom la kt register part 01 blk. blaja kat stadium satu sem & duk puncak sampai part 06. ngeee.....
to tell the truth, aku suke ble kt argue gan dak 111 tntg MPG. sbb aku leh nmpak sume 112 sekepala & x rela kwn2 laen dihentam. kt sanggup xmo la cte tntg mereka2 yg "menjatuhkan" kwn2 ct112 krn MPG tuh. dorang sgt x harmony(amboi2 echa!!)...
jangan lost contact taw. nnt dtg blk utk konvo ye. kt tgk make-up sape plg over time konvo nnt. ngahahaha!!! pastu bju sape plg vogue(am mst da plan nk pkai bju ape!!)
utk yg smbung degree, struggle lbh sket!! utk yg bekerja, jgn maen2 lg. kat tmpt keje xde 80% kehadiran sume kene 100%. utk yg nk berkhwin, jgn lupe jemput.....
sebagai salah seorang yang suka sgt moody dlm kls, saya ingin memohon maaf untuk semua salah silap & ketelanjuran saya ye..... love u all damn much!!!!

5 bintang:

RENhalus~ said...

aku blom ketemu titik diri ini...
tp
salam perpisahan ngan korng sume sudah sampai titik penamatnya.
hurm..
sedey?
yup!
mujur ade tembok ego...
hahaha
big gurl dun cry~
;(

M.U.S.E said...

hurm
seb baek ade blog ni ek...

ehek. (masuk bakul tak larat nak angkat)

ye lor~ mane nak cari korang kat tempat laen~

korang tak ada penggantinya. biorkan pepatah "patah tumbuh hilang berganti" tu berabuk dlm kamus. yg pastinya korang tak ada pengganti!!!

++MoMenTuM SebuaH UnGu++ said...

ye!
xde pengganti...
especialy zureen...
mne nk cri org yg suke merapu paabila dicucuk oleh org laen?
nganganga....

Anonymous said...

jgn wat ayat sedih la...
huhuhuhuh...
haih...
sedih!

Anonymous said...

adeii
sedih bangat.
nama ina gak tersenarai budak garang eh..
nak abis sem ni la bru sedar,betapa pntingnye ct112 dlm hdup ina...=(